tirsdag 4. desember 2012

Trekning av blogglotteri-noe forsinket

Da er jeg tilbake igjen i bloggeland. Det har vært hektisk, og jeg har vært bortreist og det ene med det andre. Jeg håper derfor at jeg får tilgivelse for at jeg ikke trekker før i dag. Jeg brute gamlemetoden, jeg, lapper i skål, og mannen min var kontrollør

I am back in Bloglandia, I have been very busy, and ill, and away, the days went faster then normal, and therfore, I could not draw the winners before today, some days late..

Fanfare, trompeter, pauke og hele kostebinderiet, vinneren av den fantastisk vakre eventyrboka er Marit, med bloggen Marit's hagekos og litt til:




Og kjøkkenhåndkleet, det var det Elin som vant, med bloggen Bare lille Elin



The winner of the book is Marit, and the winner of the tea towel is Elin! Thank you for participating

3 kommentarer:

  1. Heldige Marit! Dette var virkelig et superfint blogglotteri!! Ønsker deg en fortsatt fin uke :)

    SvarSlett
  2. OJ! Supert!! :-) Og gratulerer til Marit. :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!