tirsdag 7. desember 2010

Wonderland revisited

Jeg har kommet inn på et surrealistisk spor. Antakelig ikke så rart, siden jeg alltid har likt det skrudde og sære. Og dyriske. Jeg har mummikopper, ekorn-, og kaninlampe, lysestaker med fugler og så videre. Jeg har vist dyrefat, nå er det dyrekopper. I det siste Elle interiør fant jeg noen aldeles nydelig kopper med dyr i! Det går fint å drikke av dem, og når koppen er halvtom, dukker dyret opp. Ikke noe hår i kaffen nei, en bjørn! Alle bilder nedenfor er fra Imm Livingbasert i Toronto. Her er det det jeg vil kalle elegant humor, og jeg har lyst på alt! Vel, i alle fall koppene.













 Er de ikke fine? Imm Living sier om seg selv hva de ønsker :
 " Imm Living brings you accessibly affordable products that appeal to human emotion"  Særlig er de nok glad i humor. Bare se på produktene nedenfor..


Hide and seek


The sinking ship candle holder

Adam and Eve

Jeg var i kontakt med Imm Living før jeg laget denne bloggen, og fikk en veldig hyggelig tilbakemelding: " Thank you for the kind words. We would be pleased to have you write about our products. I have checked out your blog, and with thanks to Google translate, I was able to read your posts. It looks great and would love it if you could send me a link once you have posted the article.
Best Regards,
Michael Revil Madjus"     


Ja, jeg bare nevner det.... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer!