søndag 21. august 2011

Bryllup!

Nå er det gjort! Bryllup i helga, en stor opplevelse for oss alle. Det er så fint å ha fått feira forholdet deres. Vielse i Oslo tinghus, selskap i parets toroms leilighet. 13 til bords + en nesten utklekket baby, mat fra Curtisen i Halden. Jeg viser bilder nå, så skriver jeg mer i morgen

Wedding! My daughther got married this saturday! A great day for all of us. The wedding was in Oslo tinghus, "the do" in their apartment, I will show the pictures to day, and then write some more tomorrow






11 kommentarer:

  1. Stemningsfulle bilder av et nydelig brudepar!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Så vakre de er. :D

    SvarSlett
  3. de er et vakker par! er det dattera di Lise? gratulerer så mye. alt lykke : )

    SvarSlett
  4. Congratulations - she looks beautiful. Hope they will be very happy together.

    SvarSlett
  5. Hei! Å, så nydelige bilder av vakkert brudepar. Gratulerer!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med datteren! For et vakkert brudepar!

    SvarSlett
  7. Nydelig sommerbrud. Gratulerer til svigermor.. ;-)

    SvarSlett
  8. jeg liker spesielt jasmin på håret : ) og du var kjempe flink med blormsterbukettet

    SvarSlett
  9. Sukk, så vakker guddatter jeg har! Nyyyydelig! Vakkert brudepar, rett og slett. Og brudens mor som laget så pen brudebukett, da! Perfekt størrelse.

    SvarSlett
  10. Tusen takk for kjekke kommentarer. Jeg visste ikke at det kunne være så kjekt å gifte bort dattera si:)
    Og buketten, ja underlig nok gikk det bra, men det var ikke minst takket være telefonveiledning av Helleborus (min søster Kari) som er blomsterdekoratør!

    SvarSlett
  11. Gratulerer! Det må være helt fantastisk å se datteren sin gifte seg! De var nydelige :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!