lørdag 25. februar 2012

I skuffa i huset i skogen

Der er det mye rart. Jeg er en slags blanding av en tingleter og en samler. Men en skikkelig samler er jeg jo ikke. En samler skal for eksempel ha alle hyrdefigurene som Meissen har laget. Det kunne ikke ha interessert meg mindre. Jeg vil heller mye av alt som ser morsomt ut. Eller er fint. Eller begge deler. Her er morsomme kort jeg fant i skuffa. De er ikke særlig gamle, men er kopier av gamle kort. Avhengig av hvordan de legges kan man fortelle helt forskjellige historier.


 I am something between a hoarder and a collector. To day I have done some tidying in one of my drawers in my second home, my house in the woods. A lot to be found there; for examle these old cards that tells different stories acording to the way they are laid out.







6 kommentarer:

  1. For noen utrolig morsomme kort!:)

    Jeg er heller ingen ekte samler. Har samlet veldig mange brudebilder, men ellers har jeg en liten samling servietter, en del morsomme salt-og pepperbøsser, eggeglass med høner på, gamle rammer, forskjellige fine kaffekopper osv. osv., ingen helhetlig og fullstendeig samling, altså.

    SvarSlett
  2. Jeg liker at man kan lage forskjellige historier med de... du har alltid noe interessant i skuffene dine Lise!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det skal være visst. Jeg har også en god del som ikke er interessant, som rett og slett bare er rot!

      Slett
  3. Wonderful cards, dear Lise!

    Best,
    Ariane.

    SvarSlett
  4. Hei på deg, nei vi fikk ikke med oss noe loppemarked, vi var der kun fra onsdag til fredag, tror loppemarkedet var på søndag...syntes det var litt vanskelig å finne frem til vintagebutikker, men vi var på noen som solgte klær, superfine retro klær, men de var for små til meg...buhu...den som bare hadde passet str 38...hi,hi...men uansett var Berlin så fint, vi lengter tilbake, det blir nok en tur til. Ha en fin søndag videre, klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!