mandag 16. april 2012

Bilder fra en utstilling


I går var vi på åpningen av Anne Tove Huses utstilling "Linje" i Trondhjems kunstforening. (Ni Muser, det innerste lokalet) Jeg skrev om den for et par dager siden. Og jeg kommer til å skrive om selve utstillingen når jeg får tak i skikkelige bilder. I mellomtiden;  jeg ble helt forgapt i skyggene på det tregolvet, og på føttene, så jeg lot for en stund kunst være kunst og ga meg ut i skyggenes landskap i stedet.

Pictures from an Exhibition
Yesterday we were at the opening at Anne Tove Huse's Exhipition "Linje" . I wrote about it a couple of days ago, and when I get hold of good enough photos, I will show them to you. In the meantime, look at the great shadows!( I am writing about next to nothing those days, it seems)







9 kommentarer:

  1. Hi Lise, these are great photos! The floor boards are gorgeous. I'm really excited to see the others.

    SvarSlett
  2. Hei :) Spennende bilder, jeg likte det neserste best :)

    SvarSlett
  3. Herlige bilder av gulv og føtter:) Vi var i St. Petersburg i påsken, og der ble jeg så utrolig fascinert av gulvet i Vinterpalasset - jeg skulle sikkert ha konsentrert meg om kunsten, men hadde altså blikket i stor grad festet nedover;)

    Fin kveld og klem til deg:)

    SvarSlett
  4. Nydelige, og spennende bilder:) Liker Ravel jeg:)
    Trine:)

    SvarSlett
  5. Du har jo laget kunst selv, mens du var på utstilling! Fascinerende :)

    SvarSlett
  6. I photograph shadows too and yours are lovely

    Just to let you know that the drawing challenge post is up on my blog if you would like to join in this week.

    Cheers
    Helen :)

    SvarSlett
  7. Vilka fina bilder du tagit Lise:)

    Ha en trevlig eftermiddag,

    Klem Jenny

    SvarSlett
  8. Spenennde skygger og vakkert lys- og et fantastisk fint gulv ;)

    Fine dager til deg!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!