mandag 23. april 2012

A pair of Us

The drawing Challenge last week end was  "A pair of...". For different reasons, I could not do it in time, first of all because I could  not come up with a single idea. But suddenly, yesterday;  of course,  as we are heading to Italy very soon, I remembered the pictures from last may.  We have been  a pair for nearly 30 years. Last may we were in Italy, and I shot those pictures of the image of us down in the Lake Como.
Go to Helen's blog Objects of whimsy and see what other participants have done

Jeg prøver å delta på "tegneutfordringen" hver gang jeg blir direkte utfordret. Men denne helga gikk det bare ikke. Jeg kom ikke på en eneste ide til hvordan jeg skulle løse "Et par..." . Så kom jeg plutselig på det, jeg og husbonden er jo et par! Snart har vi vært sammen i 30 år også. Da vi var i Italia i mai i fjor, tok jeg disse bildene av oss. Jeg har vist dem på bloggen før, men det er vel ikke så farlig. Til og med i headeren min. Comosjøen er stor og flott, og jeg anbefaler en tur dit, ikke minst en tur på hjulbåt fra den ene lille byen til den andre.

All pictures belong to me. Pleas ask if you want to use them.


 Not quite focused...



And of cource, I have used the photo before, look at my header..


No, it is not on Titanic!

5 kommentarer:

  1. Oh Lise, I love these photos! Very sweet and romantic. They would make love cards. When do you leave for Italy? Lucky duck!

    SvarSlett
  2. I loved that header, now i know the meaning behind it,
    photos like soft paintings, magical, dreamy x

    SvarSlett
  3. sweet and romantic
    and it fits the theme so, so well!!

    this week I am the host
    and hope you will join....

    love

    SvarSlett
  4. Kjempestilige bilder:-)) Snart 30 år sammen er bra!!!

    SvarSlett
  5. Utrolig stilig bilde!

    Krysser fingrene for deg neste gang jeg, Lise. Håper du får vinnerlykke:)

    Ønsker deg en god tirsdagskveld
    KlemKLem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!