tirsdag 10. april 2012

Ladestien

Det har vel nesten blitt en tradisjon, dette, at vi går Ladestien etter at vi har kommet tilbake til byen. Nå var det for min del viktig å kjenne litt vår, igjen. Turen gikk som vanlig til Sponhuset, og  tilbake igjen til utgangspunktet, som er Rotvoll. Litt vår var det, og så lukta det så inderlig godt sjø. Alt føltes litt bedre etterpå, jeg fikk til og med trua på vår. Nå må jeg gi meg med histamaticbilder med Ina's film, men disse ble ikke så verst lell. Jeg deler dem med dere, jeg.

Yesterday, we went for a stroll down with the fjord. I have to stop taking all this greenish Hipstamatic photos with Ina's film. This is the last ones, may be...







7 kommentarer:

  1. Fine bilder. Hipstamatic er jeg fan av! Ser ut som en deilig tur å gå.

    SvarSlett
  2. Hei :) Ja, jeg vil gjerne drikke kaffe med deg! Vi snakkes nærmere etterhvert som mai skrider fram :) Kjempefine bilder av vakker natur, og du har jo et veldig koselig frokostservise på hytta. Jeg har nok noen deler fra samme serie servise. vi snakkes Lise :)

    SvarSlett
  3. Vakkert landskap dere går tur i! :)

    SvarSlett
  4. Gå helt nærme lerketreet. Litt nærmere ..... litt til. Se nå: Nålene er nyutsprugne og lyse, lysegrønne. I tillegg er det bittesmå rosarøde kongler. Fantastisk!

    SvarSlett
  5. Herlige bilder,-og dere har fortsatt snø..?!

    SvarSlett
  6. Ha.....no need to stop taking the green photos Lise, they are lovely!

    SvarSlett
  7. Herlige bilder Lise : )

    Bare innom for å si Hei! jeg. Håper du har hatt en koselig Påske

    Hilsen
    d

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!