onsdag 4. april 2012

Tidelibom - The Weather Report

Det snør igjen. Og jeg som hadde gjort det slutt mellom vinteren og meg. Noen går på ski, men jeg vil ikke. En lang tur på beina ble det i alle fall. Etter hvert vil hele familien være samlet på godset. Har ikke så mye mer å melde, annet enn at alt er bra. Og det er når sant skal sies ikke verst. Nedenfor er bilder fra småbruket vårt og bortover veien.

It is still snowing. My husband is out skiing(cross country ) but I do not want to do any more winterly things Now, I want spring! I went for a walk and snapped some more Hipstamatics. My family is gathered for easter, and everything is nice save the weather. Under some photos from our second home and the area around.






4 kommentarer:

  1. Riktig gode påskedager til deg. Utrolig å se snø... "vintervakre" bilder du viser oss. Vi har ikke akkurat sommertemperaturer her sør, det er kald vind, men grønne plener. Vårt langstrakte land er rart. Påsken - for mitt vedkommende - tilbringes hjemme. Vi har malingsprosjekter på gang. Å svinge penselen er best å gjøre på dager hvor man har fri: hele dagen. Det er et slit å male etter arbeidstid. Kos deg der du er og det blir nok vår skal du se... der du er.

    SvarSlett
  2. Hm. Etter å ha anlagt tre bed på rappen i går, tror jeg det ville blitt en fryktelig nedtur med snø. Men jeg vet jo at april kan komme med slike overraskelser også.
    Det ser i hvert fall både vakkert og idyllisk ut på
    og rundt bruket deres.
    God påske!

    SvarSlett
  3. Oh my, that's a lot of snow for spring! Beautiful photos.

    SvarSlett
  4. Jeg synes rett og slett at det virker temmelig malplassert med snø nå. Er ikke mange dager siden vi hadde over tjue grader og kastet klærne.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!