torsdag 10. november 2011

Fri som fuglen!

Det er så nydelig, jeg har fri og skal ikke på jobb før på tirsdag.  Og det betyr ikke i det hele tatt at jeg ikke er glad i jobben min, jeg er bare så glad i fridager! Ingenting er planlagt, mulighetene er legio. Det er meldt fint vær, så jeg skal i alle fall gå tur. Og så skal jeg reise til Stjørdal og gå på skattejakt, tenker jeg.Og fortsette ryddeprosjektet.  Og kanskje lese i bok. Og vaske. Og la humla suse. Og til og med kanskje handle julegaver? Og i helga skal jeg på teater, og en tur til Åre, og ha besøk i huset i skogen, og til venner på søndag; rett og slett gjøre nesten ingenting!

Jeg er så glad i fuglelysestakene mine fra Rice, jeg har både en svart og en blå



Og forresten, kjære lesere (når jeg sier det, føler jeg meg som en forfatter tidlig i forrige århundre), så er jeg ikke sikker på at alle kjenner sin besøkelsestid når det gjelder blogglotteriet mitt. Her har jeg tre utrolig fine gevinster, en catrineholmbrosje i filt fra Linnosaurus, et utrolig flott miniatyrkunstverk fra The little box, og en pakke med seks kort fra KatrineK. Og så er det bare 18 stykker som har sikret seg en vinnersjanse! Med andre ord, helt unike gaver! Gå inn her og sikre deg et lodd eller tre!

Catrineholmbrosje fra Linnosaurus


I am so happy, I have some days off, and are not going back to work before tuesday! I love my work, but I also love to have some days on my own, nothing are planned, the opportunities are multiple. The weather forcast is very good, I am sure going for a walk. I am also planning a treasure hunt in Stjørdal. And I have to continue my dustremoving project in the cupboard. And read a book; I will finish Siri Hustvedt's "Sorrows of an American", which I love so much that I have prolonged the book by reading only some pages each day. And may be buy some christmas presents? And in the weekend, we are doing a lot of nice things, we are going to the teathre tomorrow, then we are going to our house in the woods where we are having guests for saturday. 


I also want to remind you that I have my blog lottery! I have 3 really unike gifts for 3 different winners. If you want to be one of the winners, please go in here and place a comment under the post. Also for foreigners.

6 kommentarer:

  1. God kveld! Nå må jeg faktisk le. Du har samme tittel som jeg hadde tenkt å ha på mitt innlegg som jeg har nettopp har forfattet, men så ble det dine ord i stedet. Se innlegget og du skjønner, ha fine fridager og la humla suse i nov. det kan jeg like.

    SvarSlett
  2. Jepp, høres ikke ut som du har noen planer for helga ;) Vi hadde bruktsjåpperunde i går. Har bare nylig begynt å kjøpe bruktting, og det er nå bare kjempeartig, en ny verden :)

    Ha en fantastisk fin helg og kos deg masse!

    SvarSlett
  3. Det høres da fryktelig luksus ut da! Jeg jobber hjemme fordi det er planleggingsdag i barnehagen, og det er ganske fint det også!

    SvarSlett
  4. Det der var skikkelig fine lysestaker :)

    SvarSlett
  5. Jeg elsker Rice sine ting!!! Har den mintfargede fuglelysestaken selv;-)))

    Takk for hyggelige ord inne hos meg! Nå har jeg endelig fått lagt meg til her hos deg, og her er det koselig å være;-))))

    Ha en riktig deilig helg!!!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!