tirsdag 31. januar 2012

Vinterland

Endelig fikk jeg gått i dag igjen, men jeg må si det var med et stivnet smil; stivnet fordi det var så kaldt, smil fordi det var så vakkert. Jeg har hatt en travel dag, og har i det hele tatt ikke hatt tid til å holde på i bloggeland, men fant ut at før jeg legger meg nå, vil jeg dele noen vinterbilder. Istappene henger utenfor soveromsvinduet mitt i huset i skogen-en del varmetap der ja! Men fine, det er de

I walked to and from my work today, with a stiffened smile, we say in Norway, when the smile is not genuine. Well, to day it was genuinely stiffened, because of the cold, and a smile, because it was so beautiful, the light was so beautiful. I have not had time for my blog to day, but just before I go to bed, I want to share some winther photos . The icikles is outside my bedroom in my house in the woods. The sun is shining on them










9 kommentarer:

  1. Vakre bilder! Istappene minner om glass :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de ser jo slik ut også, og de er virkelig store

      Slett
  2. Så utrolig vakker vinteren kan være!
    Flott at du foreviger dette og deler det med oss.

    SvarSlett
  3. Nydelig og skikkelig iskald utsikt du har! Det er altså masse flott og kaldt vær for tida :)

    Ha en nydelig helg! Stor klem (og takk for så trivelige kommentarer på blåggen min!)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, i dag er det litt i overkant, synes jeg. - 12 er litt for mye, så jeg gikk ikke den turen jeg tenkte i dag.

      Slett
  4. ja Lise! de er kjempe fine! jeg liker å se dine foto kreationer. min bror har blitt fullstendig gal med iphone bildene, og instagram! kanskje du burde bli med!!!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!