tirsdag 1. mars 2011

Da er vinneren klar!

En dag i november fikk jeg brått og uforklarlig lyst til å begynne å blogge. Grunnen var at det irriterte meg at jeg ikke visste hvordan man gjorde det, og jeg er alt for ung til å legge inn årene, jeg er akterutseilt nok som det er (som alle over 37 1/2 er)

Vel, som tenkt, så gjort. Og da oppdaget jeg at du verdens land og riker som jeg hadde savnet å skrive! Å lystskrive! Hvor jeg hadde savnet å dikte, skrøne og fantasere i vei . Hvor jeg hadde savnet å vel, la oss ta litt store ord i munnen da, skape noe! (Som ikke blir spist opp på et blunk). Og så artig det er at noen faktisk leser det jeg skriver!

Og for å få litt bevis for det da, satte jeg igang denne utlodningen.  Alle som til 1. mars hadde gitt en kommentar på bloggen min, eller lagt seg til som følger, kunne bli med i trekning av denne kunstdokka som jeg har bestilt på Etsy.



Handpainted Art Doll from GinaBambino, Etsy



Vel alle sammen, da er vinneren klar, jeg har sittet her og skrevet opp navn og knøvlet papirlapper and the winner is (trommehvirvler, fanfare og en liten kornett) Eirin !

Dokka kommer til deg i posten en dag!

2 kommentarer:

  1. Tusen takk, Lise! Den er nydelig!!! Helt min stil, ja!!!! Skal jeg sende adressen min til deg, kanskje? Skal se om jeg finner en mail adresse til deg:-)

    SvarSlett
  2. Jeg fant en mailadresse på hjemmesiden din, nå har jeg sendt en mail til deg, så kan du jo bare svare på den

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!