onsdag 26. januar 2011

Prinsesser på facebook

Jeg er en skikkelig facebookfan. Vi diskuterer på jobb. Noen av de som til og med er yngre enn meg, skal i alle fall ikke på facebook nei, hå nei, ikke de nei. Og ok, jeg skjønner at det ikke frister alle å sette seg ved skjermen på fritida også.

Men jeg er som sagt skikkelig fan. Jeg har fått kontakt med Unni som bor i Houston, nå har jeg treft henne flere ganger, vi har ikke hatt kontakt på veldig mange år. Likedan med Kari, med Gertrude. Alle slektningene mine i Namdalen, tremenninger fra Romsdalen, søskenbarn. Dere fra "Den minste kvist", fra gymnaset og fra Øytun.
Ja, Øytun! Folkehøyskoleår i Finnmark en gang for lenge siden,  i det forrige årtusen. Der delte jeg rom med Hilde. Hestegale Hilde! Og sannelig min hatt, her dukker hun opp på facebook, like hestegal som før! Og så koselig å treffe henne igjen, hun også!

Og på profilen hennes fant jeg et utrolig artig bilde som Hilde har tatt, og som jeg har fått lov å bruke.

Hva har skjedd, hvor er prinsessen?  

Foto: Hilde Lind

Å nei, hun har gått seg helt vill i skogen!
Princess, lost in the Woods, fra Etsy




The white horse, by Claire Wise, etsy 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer!