fredag 29. april 2011

Bryllupsfeber, en sykdom antakelig.

Hm, ja, det er visst bryllup i dag. På jobb var det ingen telefoner etter klokken 12. Ikke i det hele tatt! Jeg skjønner ikke dette helt jeg. Da jeg var barn, og vi nettopp hadde fått tv, da så vi jo alt av sånt, og alt ellers også, for den del.  En ny og større og mer glitrende verden åpnet seg. Anne Baggetun kommenterte og kommenterte, særlig husker jeg Princess Margareth? og Lord Snowdon. Dronning Margrethe og prins Henrik også, tror jeg, men da hadde vi ikke tv, så vi så det sikkert hos noen andre. Hvorom allting er, jeg greier ikke helt å skjønne hvorfor alle er så helt på tuppa nå?  Er det noen som har en forklaring på dette? Jeg spørger kun, mitt kall er ei at svare.



 For de som er virkelig royalistiske, kan man strikke sitt eget kongelig bryllup, komplett med håndvesker og corgier. Oppskrift får du her.


På Etsy er det sidevis med kongeligbryllupsfeberting å kjøpe, så hvis du fremdeles er i det royalistiske hjørnet, kan du for eksempel kjøpe dette trykket, fra Glyn West design . Det er da i det minste pent. Eller mer humoristisk; The Royal British Gnome Wedding fra You and me go green, også fra Etsy. For min del har jeg nok med å pleie pollenallergien, og jeg ikke skal ha bryllupsfeber også.

Men kjolen var fin!

2 kommentarer:

Jeg blir veldig glad for kommentarer!