lørdag 9. april 2011

Reykjavik, og vårgave

Det har vært så lenge til så lenge, at jeg nesten ikke har lagt merke til at nå er det straks; jeg skal til Island! Torsdag drar mor og datter avsted til Reykjavik, og blir til søndag. Ikke all verdens tid, men jeg tror vi i alle fall rekker selve byen, og Den blå lagune skulle det vel også være mulig å få til.

Jeg har aldri vært i Island, som islendingene selv foretrekker at vi sier, siden det er et land, og da sier vi i, selv om det også er ei øy, som vi er på. Vel nok om det, i Island må vi jo få så mye utav det som mulig. Er det noen av dere som har vært der, og som har tips? Hva MÅ vi få med oss, hva trenger vi ikke bry oss med? Er det skjulte perler som vi bare finner ved din hjelp?

Forøvrig minner jeg om min vårgave (giveaway), og hvis du legger ut lenke på bloggen din, eller på facebook, får du et ekstra lodd.


2 kommentarer:

  1. Gullfoss! Vi var der midt på vinteren, og Gullfoss var magisk på den tiden - men jeg vil anta at den er like fin nå :)

    SvarSlett
  2. Takk for tips, Gullfoss kommer med på lista over ting vi skal prøve å få tid til.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!