søndag 3. april 2011

På heimlege trakter




Vi har vært i Romsdalen i helga, i Eidsvåg der jeg kommer fra. Vi kom seint fredag kveld, til ei vinterkledt bygd. I løpet av helga bare rann vinteren  bort. I alle år har vi pleid å dra innover til Bugge, for å se etter kvitveisen, for den kommer enda tidligere dit enn til Eidsvågen. Nå, det var vel hakket for optimistisk å finne kvitveis i dag, det var jo det, men noe så utrolig vakkert som innover Eresfjorden! Jeg blir helt andektig, og nesten tom for ord. Bildet får tale for seg.

5 kommentarer:

  1. Ja! Det er vakkert!!! Sånt får det norske hjertet til å banke, også for en østfolding :)
    Gertrude

    SvarSlett
  2. Hjemlengsel <3 Gleder meg til påske. Da skal vi oppover til de samme vakre fjell og dalar, vi også. Ingrid

    SvarSlett
  3. Hei
    Flott bilde av fantastiske fjell! Jeg elsker fjord og fjell. Min mor kommer fra en fjord langt der nord (Vest Finnmark, ikke så langt fra Lyngen). Dit reiste vi hver sommer. Vi var aldri andre steder enn hos ho Besta som bodde under fjellan.

    SvarSlett
  4. Så kjekt at dere likte bildet!

    SvarSlett
  5. Det er så pent at jeg kjenner det inni meg.
    Gleder meg til neste tur oppover!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!