søndag 10. april 2011

Lopper




I dag har vi vært på loppemarked, på en av byens aller beste, på Utleira skole. Ikke at vi trengte noe, men det ble litt fangst likevel. Vi kjøpte et gammelt skap, men det har jeg ikke bilde av nå, for det befinner seg på hengeren. En sausenebb, eller heter det et? Et suvernirfat fra Stavangerflint, fra Drammen, og så diverse tekstiler på posesalg for 30 kr. Blant annet to rødruta dynetrekk som passer utmerket i huset i skogen. Men resten; før noen andre rekker å tenke det, sier jeg det selv: hva skal jeg med det???

1 kommentar:

  1. Kjekt å ha!!:-)
    Den gule saken med blonder, er akkurat som mormor sitt kjøkkensett. Det gikk i blått, og lucky me, det er jeg som har det. Men bruker jeg det? Mmmmm, kan kansje bruke det i huset ved fjorden. (Jfr ditt "huset i skogen")

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!