søndag 24. april 2011

Påskepyntet hus i skogen II



Ombruk er omtanke, her er påskepynten fra i fjor....

Vi pynter ikke så veldig mye til påske når vi er i huset i skogen.  Men kyllinger, det har vi. De har sin faste plass på skapet, men i årenes løp har vi, det vil si jeg, her var det pluralis majestatis igjen, kjøpt stadig flere esker med kyllinger. Jeg synes de ser så fine ut når de står nedi pappeska. Så nå ble det noen på bordet også. Og når det gjelder servise, har vi nesten bare med gult. Diverse deler av kopper og kar fra Stavangerflint, det er ikke vanskelig å pynte til påske da!

We do not decorate much for easter when we are at our old farm house. But a lot of chickes are aroudn. They always have their alloted place . I love those boxes with chickens, I buy them because I love the box, but there are always somebody unboxing them for me.  Vintage Norwegina on the table, and homemade orange marmelade (from Sevilla oranges)

3 kommentarer:

  1. God morgen 2. påskedag! Så mange skjønne kyllinger! Og fantastiske kaffekopper og asjetter fra Stavangerflint! Heldige eier! Også tusen takk for mange hyggelig meldinger hos meg fra deg. Så artig at du også deler små historier om tanter og påskeegg! Det liker jeg. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Ja visst er jeg heldig! Jeg har samlet Stavangerflint i mange år, og har etterhvert ganske mye.

    SvarSlett
  3. Så nydelig med alle de små påskekyllingene på toppen av skapet!!!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for kommentarer!